خوب

با اینکه از لحظه سال تحویل به بعد همیشه سعی کردم که اونطوری که دوست دارم لحظاتمو سر کنم و کمتر به دغدغه ها و مسایلم اهمیت بدم که نتونن از لحاظ روحی و روانی روم تاثیر داشته باشن و تمرکزم رو به هم بزنن ولی احساس می کنم که این روزا بدجور پریشونم و شاهدش زیاد شدن تعداد پستای وبلاگم! معمولا وقتی از لحاظ روحی و روانی زیاد رو براه نیستم و فشار رومه (فشار بصورت نامحسوس) تعداد نوشته هام زیاد میشن و این پروسه معمولا یکی دو هفته بیشتر طول نمیکشه ولی این بار بطور مرتب از بعد از عید همین روند ادامه داره و من دارم تقریبا یه روز در میون یه پست میزارم و این خوب نیست , این یعنی اینکه من حالم مساعد نیست

اما بازم تاکید میکنم که بیشتر از هر دوران دیگه ای توی زندگیم سعی کردم که حتی رویه های روزمره زندگیم رو هم روی برنامه پیش ببرم و در بعضی از روال ها و رویه هام هم تغییراتی دادم که میشه گفت تغییرات بزرگی بودن و همه رو هم به نوعی کنترلشون کردم که طبق عادت نباشن یا چیزی از دستم در نره اما یه چیزی ته ته دلم داره یه چیز دیگه زمزمه میکنه


حس میکنم خوب نیستم و فقط امیدوارم خوب باشم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد