فصل جذب نیرو

فصل جذب نیرو در سال 94 هم داره تموم میشه و من هنوز کار مناسبی پیدا نکردم و مجبورم با شغلی که فعلا دارم سر کنم تا ببینم چی میشه؟! البته چن تا مورد کاری برام پیشنهاد شد که همه شون یا به لحاظ شرایط طوری بودن که ارزش نداشت که روشون فکر کرد و یا دستمزدشون طوری بود که آدمو از فکر کردن بهش منصرف میکرد , یه موردی هم هست که خودش ادعا میکنه که صد در صد حل شده و من میتونم خودم رو صاحب اون شغل و سمت بدونم اما من تا وقتی که سر کار نرفتم و امورات رو به دست نگرفتم چنین برداشتی نمیکنم و این قضیه هم یه هفته دیگه صبر می طلبه که مجبورم به خرج بدم

شرایط شغلی الانم زیاد بد نیست ولی ترجیح میدم که به یه شغل با شرایط بهتر برم , چن وقت پیش به سرم زده بود (البته هنوزم فکرش توی سرمه و از فکرش بیرون نیومدم) که برم به یکی از کشورای آذربایجان یا ترکیه و اونجا مشغول بشم که فعلا اونم در حد فکره و باید صبر کنم تا اینکه تابستون بلکه یه سفر برای گردش و شناخت بهتر به یکی از این دو تا کشور برم و  اوضاع رو بسنجم تا ببینم چیکار میشه کرد؟



پ.ن: نه اینکه بصورت عمدی بلکه ندانسته و از روی ناآگاهی ما رشته درسیمون و شغلمون طوری شد که پروژه ای از آب در اومد و این شد که باید بعد از تموم شدن هر پروژه یا تغییر شرایط اون پروژه دنبال یه کار جدید و یه محیط جدید باشیم و این شد که ما شدیم آواره این شهر و اون شهر و آواره کوه و بیابون! خدا نصیب نکنه! حداقل فعلا که شرایط اینطوره تا ببینیم بعدا خدا چی میخواد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد