قسمت نوت پد گوشیم و داستانای نصفه و نیمه!

قسمت نت های گوشیم پر شده از داستانای کوتاه نصفه و نیمه که معمولا وقت خواب یا دقیقا در اوج شلوغی و گرفتاری که دسترسی به کامپیوتر ندارم به ذهنم هجوم میارن و منم واسه اینکه حیفم میاد این ایده های جالب و این داستانای خوب فراموش بشه و از بین بره معمولا توی نت های گوشیم ایده اصلی و چن خطی از اولش رو که به ذهنم رسیده رو می نویسم فقط و فقط به این امید که بعدا که میخوونمشون یا میخوام کاملشون کنم کلیت داستان به ذهنم برسه و بتونم کاملشون کنم اما فعلا نه وقتشو داشتم و نه دل و دماق کافی برای نوشتنشون و فقط همونجور قسمت نت گوشیم رو دارم پر میکنم امیدوارم که یه روزی حال و هوای مملکت مون طوری خوب بشه که منم دل و دماق کافی برای تکمیل کردن داستانای کوتاهم داشته باشم



پ.ن: یه سری داستان کوتاه در قسمت برگه های همین بلاگ هست که توش داستانای کوتاهمو می نویسم اگه کسی حوصله شو داشت یا خواست ببینه چی اراجیفی دارم می نویسم پیشنهاد میکنم از آخر به اول بخووندشون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد