من, یاشار, هشت ساله که اعتیاد به نوشتن دارم!

یه مدت بود نتم تموم شده بود و حوصله تمدیدش رو نداشتم امروز صبح یه اس ام اس از شرکتی اکانت ازش خریدم اومد مبنی بر اینکه فردا دیگه آخرین فرصت برای تمدید اینترنتته! منم زودی رفتم تمدیدش کردم و الان در خدمتتونم! :دی

البته تو این مدت سر کار اینترنت داشتم و دسترسی به گروههای اعتیادآور تلگرام و وایبر داشتم و گاهی هم ایمیلامو از اون طریق چک میکردم واسه همین چندان اشتیاقی برای تمدید اینترنت خونگی نداشتم که امروز توفیق اجباری شد و ....


این مدتی که اینجا چیزی ننوشتم یه سری مطالب توی دفترم یا توی بخش نت گوشیم نوشتم و این نبوده که در این مدتی حرفی نداشته باشم یا چیزی روی دلم سنگینی نکرده باشه یا ....

پریروز داشتم با خودم فکر میکردم که از کی به نوشتن معتاد شدم , تاریخ شروعش یادم نیومد ولی همینقدر بگم که از اولین روز سال 2008 میلادی مرحله جدیدی از این اعتیاد به نوشتن رو شروع کردم و تا امروزش , روزی نبوده که چیزی ننویسم منتها گاهی روی کاغذ , گاهی روی صفحات وب , گاهی به زبون فارسی , گاهی به زبون ترکی و گاهی هم به زبون (دست و پا شکسته) انگلیسی توی دفترام و این ور و اونور نوشتم

نظرات 1 + ارسال نظر
نسا 1394/04/16 ساعت 09:38 ق.ظ http://rooozegaaaram.blogfa.com

سلام داداش این پستت عالی بود در ضمن اینم آدرس وبلاگ جدیدمه
rooozegaaaram.blogfa.com

سلام داداش ممنون میام و سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد